22 May 2012

At lave så lidt som muligt

Underligt nok føles denne dag som en dagen derpå. Som om der var brug for en rekreationsdag ovenpå 4 fridage. Noget af en selvmodsigelse, men sådan har det været i dag.

Jeg har endnu en fridag og jeg har lavet så lidt som muligt. Ikke meget andet en strikke på Vanadium med Harry Hole "Frelseren" i ørerne og solen i ansigtet. 

Nåh jo, og så er der sket noget med Vilma. En dejlig vest som jeg strikkede for nogle måneder siden. Den er  aldrig rigtig kommet i brug. Den er lidt for lille til mig og for stor til Astrid, så nu har jeg bestemt mig at forære den væk til én, som forhåbentlig bedre kan passe den, og én som vil sætte pris på et godt stykke strik.
Jeg håber hun bliver glad



8 comments:

  1. For en lekker vest! Synd den ikke passet til noen av dere, men jeg er sikker på at hun som får den blir veldig fornøyd! :)

    ReplyDelete
  2. Det er en flot vest, den skal aftageren nok blive glad for

    ReplyDelete
  3. Kun et skarn bliver ikke glad for den flotte vest. Ærgerligt du ikke kan passe den.

    ReplyDelete
  4. Marianne: Tak skal du have
    Vibeke: Ja, jeg synes også den er rigtig fin. Ærgeligt at den ikke passer.
    Lydert: Det håber jeg også og er samtidig spændt på reaktionen
    Kirsten: Tak, Jeg håber hun bliver glad.

    ReplyDelete
  5. Jane: Af hjertet tusind tak... det viste sig jo at være mig, som var den utrolig heldige og overraskede modtager. Jeg sætter virkelig pris på den - og jeg vil sende dig en tanke når jeg tager den på.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Velbekomme. Jeg er glad for at du kan bruge den.

      Delete